27. C# framework .NET

1.1.1       Události

Click

MouseHover – myš se zastaví nad objektem

Odstranění chyb:

Vždy se snažte odstranit 1. chybu!

Zavření programu:

Close();

Hlavní události (dvojklikem na objekt vznikne obslužný podprogram události):

ObjektHlavní událostKdy událost vzniká
FormLoadPři zobrazování formuláře
TextBoxTextChangedPři změně textu
LabelClickPři kliknutí
ButtonClickPři kliknutí
CheckBoxCheckedChangedPři změně stavu zaškrtnutí

 

Nemazat kód omylem vložené prázdné metody!

Pokud je chci smazat, mažu v okně událostí pravým tlačítkem, pak následně ve zdrojovém kódu, pokud to za mě neudělalo vývojové prostředí!

1.1.2       Přejmenování metody nebo proměnné v celém projektu

Ve zdrojovém kódu pravým tlačítkem – Rename (Refactor-Rename)

Lekce 1 – Úvod do Windows Forms aplikací

Lekce 2 – Jednoduchá kalkulačka v C# .NET Windows Forms 

Lekce 3 – Upomínač narozenin – Návrh formulářů

Lekce 4 – Upomínač narozenin – Logická vrstva

Lekce 5 – Upomínač narozenin – Propojení prezentační a logické vrstvy

Lekce 7 – Kreslení na Graphics v C# .NET

Lekce 13 – Základní ovládací prvky Windows Forms

Lekce 14 – Další ovládací prvky Windows Forms

Lekce 15 – Windows Forms – Dialogy

Lekce 16 – Ovládací prvky Windows Forms počtvrté

Lekce 17 – Vlastní ovládací prvky v C# .NETJ

Hra Šibenice #1 – Rozložení prvků na formuláři

Hra Šibenice #2 – Maska a mizení tlačítek

Hra Šibenice #3 – Doplňování písmenek

Hra Šibenice #4 – Obrázky

Hra Šibenice #5 – Game over

Hra Šibenice #6 – Načítání vět ze souboru

Hra Šibenice #7 – Výhra

Hra Šibenice #8 – Zvuky

Hra Šibenice #9 – Distribuce

Tvorba her v C# .NET